december

2008.12.30. 01:10

Jó rég nem írtam.. nem láttam értelmét.. vagy csak lusta voltam?

Megfogadtam, hogy nem teszem.. de megint csak játszom a szerepem..

A saját titkos életem.

Közben szakítottam a nagy majdnem szerelmemmel.

untam már. gyerekes. nem nőtt fel eléggé hozzám.

unalmas. buta. nem, nemtudom miért nem láttam ezt ezelőtt.

még sírt is, de nem tudtam sajnálni. tényleg ennyire kegyetlen volnék?

sajnos nem fair az életem. napról napra rondább is vagyok meg vastagabb.

lustulok is ahelyett, hogy tanulnék.. bakker. haszontalannak érzem magam.. azis vagyok..

de azért durván haszontalan. átalszom a napokat, mert átálltam és megint nincs időérzékem.

kurva jó, mert amúgy 6kor kelnék vagy mégelőbb...

érzelmileg asszem nulla vagyok.. úgy értem majdnem volt valami az egyik ..

hát hogy is nevezzem .. színdarabom kellékével..

de rájöttem, hogy nem elég jó pasi ahhoz, hogy csúnyán pofára ejtsem.

csúnya egy dolog amit művelek

még sem érzem magam rossz embernek

pedig azvagyok.. de valahol még sem.

tökjó. nemmerem kivinni az utcára a laptopom, mert eléggé leamortizáltam szerencsétlent.

kiesett az F betűm és a fémlapot nyomogatom valahányszor használnom kell..

sőt a napokban kikapartam a Z betűm is ami eléggé kellemetlen, mert elég sokszor használatos.. natessék, rögtön 3szor is fel kellett használnom...meg ez a 6.

remek. szóval kellemetlen lenne így utcára menni vele... remek.

persze messze vagyok attól, hogy kapjak egy másikat, de nos ezvan akkor nem netezem másutt, csak otthon.

neki kezdtem egy jó kis filmnek.. ÓPIUM- EGY ELMEBETEG NŐ NAPLÓJA.

tetszik, bárki bármit is mond. még nm jutottam a végére, de eddig tetszik. sokkoló. őszinte.

leszarom a kritikusokat.

talán mert...énis egy elmebeteg lány vagyok.

 

 

Szerző: Cadence.

Szólj hozzá!

Címkék: now

A bejegyzés trackback címe:

https://cadence.blog.hu/api/trackback/id/tr63847994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása