Nem állok meg

2008.10.25. 11:10

Ma egy igen érdekes találka vár rám.

Randim lesz.

Szörnyen festek..

Mondjuk, mindig szörnyen nézek ki.

Fogadni mernék, hogy megint híztam egy csomót és naná, hogy kipattogtam.

Jó lenne sötétben találkozni...

Mert talán úgy nem lennének annyira szembetűnőek ezek a szarok az arcomon.

Komolyan nem hiszem el, mennyire ronda vagyok.

Na de ezvan.

Felöltöztem/hajat mostam/megcsináltam kb mindent.

Ki kéne húzni a szemem..

...

Vissza is tértem.

Megkerestem a szemceruzámat, ami kivételesen épp jóhelyen volt.

Sajnálatos módon, megint vesződnöm kellett vele ugyanis eléggé tompa volt szerencsétlen.

Mivel hegyezőt azt nem találtam, fogtam egy ollót és megcsináltam. Micsoda ötleteim vannak.

Már tegnap óta csak James Blunt számokat hallgatok.

Érdekes. Eddig se volt vele semmi bajom, de most hirtelen eléggé rákaptam.

Tök szép számai vannak. Aranyos, szimpatikus rekedtes a hangja.

Tetszenek a szövegek és a dallamok.

Szépek. Tetszenek. Jók.

Visszatérve a találkámra.

Nos egy szombathelyi fiúval találkoznék, aki mellesleg fiatalabb nálam.

Két hónappal. Maybe.

Szombathely ugyebár elég... messze, nagyon messze van Budapesttől, szóval...

Nos kivételes alkalom, hogy találkozunk.

Telefonba már mondta egy párszor mennyire szeret..

Hát most kiderül.

Nem mindig nézek ki úgy, mint a képeken.

Szerintem sírva rohan el. Erre lelkileg már kezdek felkészülni.

A találka helye Szentendre. Szentendre, hogy a francba jutok én el oda?!

Ahogy megérdeklődtem úgy kellene, hogy...

Vonat -> Nyugati + Kombino -> Budai Hídfő + HÉV -> Szentendre

Tökjó. Remélem sikerül nemeltévedni.

Kaptam pénzt. Épp az imént anyámtól.

5 rugót kaptam feltöltőkártyára.

Uff. Ennek örülnék is meg minden, csak háát...hááát.

Szerdán csúnyán rátérdeltek a kijelzőjére.

Tönkrement. Telefonálásra épp, hogy nem alkalmas, minden másra (fényképezést leszámítva) igen.

Édes faszom.

Ez így bizony érdekes menet lesz.

Amúgy nos a fiúról. Kedvelem, bár eléggé gyerekes, de azért kedvelem.

Nem tudom, idővel meg tudnám szeretni, csakhát eléggé messze lakik.

A találka... nos nem hinném, hogy így is tetszeni fogok neki..

A találka után tuti nem fog olyanokat mondani, hogy "szeretlek" vagy "hiányzol".

Legalább kiderül, mennyire akart szédíteni.

Elég magas a srác.

Olyan 184 lehet... én meg csak 164 cm.

Viszont ráadásul azért "szélesebb" is vagyok nála.

Azthiszem elég sokkal..

Édes faszom.

Mindegy.

Nem fogok parázni, de a találkát mindenképp arrébb kellene tenni.

Legyen már sötét.

Talán felhívom, hogy nemmegy és csak este tudok elszabadulni.

Igen, ez lesz az.

Csak nyugisan. Nőből vagyok, nekem szabad váratnom.

Még nemnagyon ettem semmit, azthiszem nem is fogok már.

Nemszokásom indulás előtt enni. Mindig gyomorgörcsöt kapok.

Kellemetlen.

Na meg, ha kijelenteném neki, hogy fáj a hasam, tuti úgy kezelne, mint egy tehenet.

Hiába a sok "szeretlek", egy hülye tehénként kezel majd.

Hááát vicces lesz, eléggé eléggé eléggé vicces, azthiszem.

Közben vonatot nézek az elvirán.

Hmmm. Vagy a 11.52-essel vagy a 12.52-essel megyek.

Ha az utóbbit választom, valószínűleg elkésem..

Bár. Későbbre tetetem.

Igen ezlesz az.

Ó. Brrrr. Hogy most meglegyen a telefonszáma el kéne kezdenem keresgélni a naplófájlok közt. Basszus már.

Negyed óra elteltével sikerült megtalálnom a számát.

Hideg van.

Hmm ahogy elnézem a beszélgetést.. nos miután meglett kettőnknek a másik száma..

Hááát legalább 20 percig az volt a téma, hogy ki-hogyan írja be a másikat.

Ehhh.

Egyik barátnőmet faggatom, hátha ő tudja hogyan jutok el Szentendrére..

Érdekes lesz ez a találka.

A bejegyzés trackback címe:

https://cadence.blog.hu/api/trackback/id/tr69730833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása